Πολιτική Αλλαγής & Αντικατάστασης Προϊόντων
Διαδικασία αλλαγής
ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας – είναι η διαδικασία που περιλαμβάνει την αλλαγή του μεγέθους, του χρώματος ή του κωδικού του προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για να ισχύει η διαδικασία αλλαγής είναι οι εξής:
Το αίτημά αλλαγής θα πρέπει να υποβληθεί εντός – το αργότερο – 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου.
Επίσης θα πρέπει:
1) το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση χωρίς ζημιά,
2) η ετικέτα με το εμπορικό σήμα που έχει να μην έχει αφαιρεθεί
3) Να υπάρχει η αρχική συσκευασία του προϊόντος
Εάν ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με κάποιον από τους παρακάτω τρόπους, ώστε να ενημερωθούμε για το αίτημα αλλαγής:
- Τηλεφωνικά στα τηλέφωνα επικοινωνίας Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00 και Σάββατο 09:00-15:00
- Μέσω της σελίδας μας uniquelingerie.gr, συμπληρώνοντας τα στοιχεία στην φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
- Μέσω Facebook, στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα μας https://www.facebook.com/uniquelingerigr/
Ενημερωτικά αναφέρουμε ότι:
Εάν το νέο προϊόν είναι χαμηλότερης αξίας, το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στο όνομά σας και θα αφαιρεθεί από μια μελλοντική παραγγελία.
Η αλλαγή προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί με άλλο προϊόν που θα επιλέξετε, μόνο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
*Στα προϊόντα προσφοράς δεν γίνετε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων
- Προσοχή:
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές-αλλαγές στα εσώρουχα για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής βάσει νόμου.
Δεν γίνονται αλλαγές σε κάλτσες, καλσόν, ολόσωμα καλσόν, εσώρουχα, ζαρτιέρες, σουτιέν, babydoll, κορμάκια, κορμάκια τύπου καλσόν.
Τα έξοδα αποστολής για αγορά προϊόντων συνολικής αξίας άνω των 50€ είναι δωρεάν, ενώ για παραγγελίες κάτω των 50€ τα έξοδα αποστολής είναι 2,50€.
Στην περίπτωση που επιλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή, τα έξοδα αντικαταβολής είναι 1,50€.
Η πρώτη αλλαγή δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής εφόσον: α) η αρχική αγορά ήταν άνω των 50€ και β) το νέο προϊόν που θα επιλέξετε είναι ίσης αξίας με αυτό που θέλετε να αλλάξετε. Στην περίπτωση αλλαγής που επιλέξετε κάτι ακριβότερο από την αρχική αγορά, θα χρεωθείτε με την υπηρεσία αντικαταβολής 1,50€. Η διαφορά θα καταβληθεί στην εταιρεία μεταφοράς (courier) κατά την παράδοση του νέου δέματος. Η εταιρεία μεταφοράς (courier) θα σας παραδώσει το πακέτο αλλαγής και θα παραλάβει το αρχικό προϊόν/πακέτο.
Κάθε επόμενη αλλαγή θα επιβαρύνετε με έξοδα αποστολής (3.50€) και έξοδα αντικαταβολής (1.50€), συνολικά με …5.€.
Η αλλαγή πραγματοποιείται εντός 4 – 7 εργάσιμων ημερών για την Ελλάδα.
Διαδικασία αντικατάστασης
Αρχικά θα πρέπει να επιθεωρήσετε το εξωτερικό περίβλημα της συσκευασίας του πακέτου που παραλαμβάνετε, ώστε αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένο και επιμελώς προστατευμένο από τις εξωτερικές συνθήκες.
Στην περίπτωση που η συσκευασία πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και διαπιστώσετε ότι στο εσωτερικό του έχει τοποθετηθεί ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον:
Μας ενημερώσετε εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της συσκευασίας
Η ετικέτα με το εμπορικό σήμα που υπάρχει να μην έχει αφαιρεθεί
3) Να υπάρχει η αρχική συσκευασία του προϊόντος
Εάν ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
Φωτογραφίστε το προϊόν με την ετικέτα του και το ελαττωματικό σημείο ευκρινώς έτσι ώστε να φαίνεται καθαρά ο λόγος που ζητάτε την αντικατάσταση.
Στείλετε την φωτογραφία με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στα social media:Facebook ή Instagram.
Εφόσον αποδειχθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να ολοκληρώσουμε την αντικατάστασή του ελαττωματικού προϊόντος.
Το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς έξοδα αποστολής και με χρόνο παράδοσης 4 – 10 εργάσιμες ημέρες για την Ελλάδα και 9 – 16 εργάσιμες ημέρες για την Κύπρο και την Ευρώπη.
Η εταιρεία μεταφοράς (courier) θα σας παραδώσει το πακέτο με το νέο προϊόν και θα παραλάβει το ελαττωματικό προϊόν στην αρχική του συσκευασία.